+36 (20) 537 4566
info@drbakonyililla.hu
1077 Budapest, Wesselényi utca 58. 1/12.
Legtöbben a nyári szezonban utaznak, így a szálláshelyekkel kapcsolatos panaszok száma is többszörösére emelkedik ebben az időszakban. Mire kell figyelnünk, mit kell tennünk, ha piszkos a szoba, a négycsillagos szállás Magyarországon legfeljebb két csillagot érdemelne, vagy nem azt a szolgáltatást kapjuk, amit megrendeltünk?
1. Utazás előtt megfelelően tájékozódjunk - még az Európai Unióban is eltér a szállások osztályozási rendszere, ezért elképzelhető, hogy a négycsillagos szállás nem felel meg igényeinknek
2. Panaszunkat egyből jelezzük a szálláshelynek, idegenvezetőnek, utazási irodának, kérjük, hogy vegyék jegyzőkönyvbe panaszainkat
3. Dokumentáljuk megfelelően - fotókkel, videókkal, tanúkkal - a panaszunkat.
4. Vegyünk igénybe ingyenes Békéltető testületi eljárást.