Nyaralásból rémálom?

Mit kell tennünk, ha jogsérelem ér minket a nyaralás alatt

Nyaralásból rémálom?

Legtöbben a nyári szezonban utaznak, így a szálláshelyekkel kapcsolatos panaszok száma is többszörösére emelkedik ebben az időszakban. Mire kell figyelnünk, mit kell tennünk, ha piszkos a szoba, a négycsillagos szállás Magyarországon legfeljebb két csillagot érdemelne, vagy nem azt a szolgáltatást kapjuk, amit megrendeltünk?

1. Utazás előtt megfelelően tájékozódjunk - még az Európai Unióban is eltér a szállások osztályozási rendszere, ezért elképzelhető, hogy a négycsillagos szállás nem felel meg igényeinknek

2. Panaszunkat egyből jelezzük a szálláshelynek, idegenvezetőnek, utazási irodának, kérjük, hogy vegyék jegyzőkönyvbe panaszainkat

3. Dokumentáljuk megfelelően - fotókkel, videókkal, tanúkkal - a panaszunkat.

4. Vegyünk igénybe ingyenes Békéltető testületi eljárást.

2015 március19.